رسیدن به رویاها

مهاجرت تحصیلی تضمینی با اسکورایز

مهاجرت تحصیلی و اخذ بورسیه از برترین دانشگاه‌های جهان رؤیایی دست‌نیافتنی نیست. تیم اسکورایز با مشاوران حرفه‌ای، کارشناسان باتجربه و پشتیبانی همه‌جانبه با شما خواهد بود تا راحت‌ترین و سریع‌ترین پذیرش تحصیلی را تجربه کنید.

پذیرش تحصیلی

نقشه راه مهاجرت تحصیلی

image

رزرو مشاوره تحصیلی

image

عقد قرارداد اپلای

image

دریافت پذیرش با اسکورایز

image

خرید بلیط و شروع تحصیل

رسیدن به رویاها

همه جای دنیا با اسکورایز

اسکورایز با داشتن مدارک معتبر بین‌المللی، از آمریکا و کانادا تا کشور های برتر اروپایی را برای اخذ پذیرش تحصیلی، پوشش می‌دهد. به‌این‌ ترتیب محدودیتی برای متقاضیان در زمینه انتخاب کشور و دانشگاه وجود ندارد.

مشاوره اپلای تضمینی
کشور های ما

در هر مقطعی می‌شود مهاجرت کرد

در اسکورایز می‌توانید از دبستان تا دکتری برای مهاجرت تحصیلی اقدام کنید. در هر مقطع تحصیلی مشاوران اسکورایز به شما کمک می‌کنند تا مسیر تحصیلی دلخواه خود را به راحتی انتخاب کنید و پذیرش بگیرید.

★ کارشناسی ★

★ مدارس ★

★ دکترا ★

★ کارشناسی‌ارشد ★

موفقیت اسکورایز

تعداد افرادی که به اسکورایز اعتماد کردند

226,000

star icon دنبال کنندگان اینستاگرام star icon

12,700

star icon مشاوره های موفق star icon

76,804

star icon کاربران فعال star icon

500+

star icon پرونده موفق star icon

همراه شما

کلیه مراحل مهاجرت تحصیلی با اسکورایز

فعل مهاجرت و شروع زندگی جدید در محیطی ناشناخته در کنار دوری از عزیزان و هزاران مشکلات دیگر، به‌تنهایی استرس‌ زا هستند و فشارهای زیادی را به فرد وارد می‌کنند. اضافه‌شدن استرس کارهای مربوط به پذیرش تحصیلی و روند انجام آن به مواردی که ذکر شد می‌تواند طاقت‌ فرسا باشد. ما از یافتن استاد تا جلسات سفارت در کنار شما هستیم تا این مسیر را برای شما آسان‌تر و هموارتر کنیم. شما با خیال آسوده می‌توانید تمامی کارهای مهاجرت تحصیلی خود را از صفر تا صد به اسکورایز بسپارید.

پذیرش تحصیلی

مراحل دریافت پذیرش تحصیلی با اسکورایز

ارزیابی شرایط متقاضی:

طی جلسات مشاوره با کارشناسان اسکورایز، شرایط متقاضی برای انتخاب بهترین گزینه‌ها بررسی خواهد شد.

ساخت پنل اختصاصی برای متقاضی:

اختصاص یافتن یک سوپروایزر مجرب و پنل کاربری اختصاصی برای متقاضی به‌منظور پیگیری پرونده.

بارگذاری مدارک لازم:

در این بخش مدارک لازم برای قسمت‌های مختلف پرونده، مانند نگارش مدارک اپلای و دیگر موضوعات را در پنل خود بارگذاری خواهید کرد. با استفاده از این اسناد، نگارش مدارک موردنیاز صورت می‌گیرد.

نگارش مدارک اپلای:

مدارکی نظیر رزومه، انگیزه‌نامه و توصیه‌نامه بر مبنای نکات کلیدی و ضروری در اپلای و با توجه بر سوابق تحصیلی و کاری شما توسط تیم نگارش اسکورایز آماده می‌شود.

جستجوی اساتید:

جستجو یا سرچ اساتید برای یافتن استادهایی که منابع لازم برای پذیرش و گرفتن فاند در این مرحله صورت می‌گیرد تا با یافتن استاد و مکاتبات لازم، روند اخذ پذیرش تحصیلی آغاز شود.

مکاتبه با اساتید:

پس از یافتن استاد موردنظر مطابق با درخواست‌ها و شرایط متقاضی، مکاتبات مرسوم با استاد در جهت پیگیری فرایند جذب دانشجو، به طور کامل توسط کارشناسان اسکورایز صورت می‌پذیرد.

آماده سازی متقاضی برای مصاحبه:

ارائه آموزش‌ های لازم برای آماده‌سازی متقاضی جهت انجام مصاحبه با استادید، پس از یافتن استاد موردنظر انجام می‌شود.

دریافت پذیرش تحصیلی:

با مکاتبات انجام شده با استاد، مصاحبه‌های تصویری و دیگر مراحل، مرحله پذیرش و ثبت‌نام در دانشگاه و مراحل مربوط به آن مانند اپلیکیشن فی و ... در این بخش انجام خواهد شد.

پذیرش های ما

نمونه پذیرش های اسکورایز

ما به رضایت شما افتخار می‌کنیم! اسکورایز باسابقه پذیرش از مطرح‌ترین دانشگاه‌های جهان مانند دانشگاه MIT بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد تا مسیر تحصیلی خود را آن‌گونه که مایل هستید ترسیم کنید.

مشاوره اپلای تضمینی
رضایت مشتری

رضایت شما بزرگترین دارایی ماست

نماینده بهترین ها

نماینده رسمی بهترین دانشگاه ها

مجموعه اسکورایز با داشتن نمایندگی رسمی از دانشگاه‌های معتبر بین‌المللی، قادر است روند اخذ پذیرش تحصیلی و گرفتن فاند را برای متقاضیان تسهیل نماید.

مشاوره اپلای تضمینی
headphone and stuff

مهاجرت موفق با یک مشاوره خوب شروع میشه

مشاوران اسکورایز به طور مداوم در جلسات آموزشی شرکت می‌کنند تا همواره اطلاعات خود را به‌روز نگه‌­دارند. به دلیل محدودیت تعداد مشاوره در روز، برای رزرو زمان مدنظر خود، همین حالا اقدام کنید.